Oferta

W branży e-commerce coraz większą wagę przykłada się do logistyki jako obszaru budującego przewagę konkurencyjną. Bowiem jakość obsługi logistycznej może zarówno przyciągnąć nowych klientów oraz budować ich lojalność, jak i zniechęcać do korzystania z danego serwisu.


Nasze zasoby i doświadczenie są do dyspozycji naszych Klientów.

Obsługujemy małe i średnie sklepy internetowe zapewniając powierzchnię magazynową, dostęp on-line do systemu WMS do zarządzania operacjami i stanami magazynowymi, opakowania do wysyłki oraz pracowników wykonujących wszelkie prace magazynowe. Nad przepływem komunikacji z Klientem oraz płynnością prowadzonych operacji czuwa dedykowany opiekun.

Zakres obsługi logistycznej sklepu internetowego

  • obsługa dostaw i magazynowanie
  • kompletowanie i konfekcjonowanie zamówień

    • dokładanie wydruku paragonu lub faktury
    • dokładanie materiałów reklamowych

  • usługi wysyłkowe - dzięki dostępowi do wielu dostawców usług KEP możemy zrealizować wysyłki zgodnie z wytycznymi Klienta

    • nadajemy przesyłki pocztowe, kurierskie, do paczkomatów
    • obsługujemy także przesyłki pobraniowe

  • obsługa dostaw do centrum dystrybucyjnego Amazon w ramach FBA (Fulfillment By Amazon)
  • punkt odbioru osobistego
  • obsługa zwrotów
  • raportowanie stanów magazynowych, przeprowadzonych operacji, zrealizowanych wysyłek