W branży e-commerce coraz większą wagę przykłada się do logistyki jako obszaru budującego przewagę konkurencyjną. Bowiem jakość obsługi logistycznej może zarówno przyciągnąć nowych klientów oraz budować ich lojalność, jak i zniechęcać do korzystania z danego serwisu.
Nasze zasoby i doświadczenie są do dyspozycji naszych Klientów.
Obsługujemy małe i średnie sklepy internetowe zapewniając powierzchnię magazynową, dostęp on-line do systemu WMS do zarządzania operacjami i stanami magazynowymi, opakowania do wysyłki oraz pracowników wykonujących wszelkie prace magazynowe. Nad przepływem komunikacji z Klientem oraz płynnością prowadzonych operacji czuwa dedykowany opiekun.
Zakres obsługi logistycznej sklepu internetowego
- obsługa dostaw i magazynowanie
- kompletowanie i konfekcjonowanie zamówień
- dokładanie wydruku paragonu lub faktury
- dokładanie materiałów reklamowych
- usługi wysyłkowe - dzięki dostępowi do wielu dostawców usług KEP możemy zrealizować wysyłki zgodnie z wytycznymi Klienta
- nadajemy przesyłki pocztowe, kurierskie, do paczkomatów
- obsługujemy także przesyłki pobraniowe
- obsługa dostaw do centrum dystrybucyjnego Amazon w ramach FBA (Fulfillment By Amazon)
- punkt odbioru osobistego
- obsługa zwrotów
- raportowanie stanów magazynowych, przeprowadzonych operacji, zrealizowanych wysyłek